Tuesday 5 November 2013

Pregnancy Essentials

Lately, there are plenty of pregnant women around me which is great!Last week I received a visit from two friends of mine, who are in their 5th and 9th month relatively. I was so excited to see them! Apparently, we were focused on the pregnancy stuff, and I realised I have forgotten what it s like being pregnant (it s been more than a year since my experience)...I remember though some essential items that I had relied on during my pregnancy, so I thought I can share on this blog the gear that had been most helpful to me ! 



1.Fetal doppler
Each pregnancy is different and each woman deals with it in a different way. I used Angels sound doppler whenever I was feeling the need to, until the week 20 when I started feelling regularly my babies' movements. The key to make it work is to use a good gel and to find the right spot so it can peak the baby's heartbeat. Often it peaks mummy's heartbeat (baby's is much faster than mother's), but once you understand how it works, it is a great way to communicate with the fetal and gives you peace of mind. In no case should those dopplers replace prenatal appointments nor ultrasounds.

2.Pregnancy Pillow
During my twin pregnancy, a regular pillow between my knees was not enough, thus I bought this pregnancy pillow, which is very comfortable and which I used afterwards to simultaneously breastfeed my twins. I found it better than the U-nursing pillow. By wrapping it around me, it supported my back, arm, shoulder and the babies! Thanks to it, I am able to sleep through the night, despite the darned cast on my leg!

3.Books, magazines, apps, forums and blogs. 
When I first heard that I was expecting twins, I was rather intimidated but so excited!They say that there are two things in life you can never prepare for..Twins!.I started reading books and surfed hundreds of blogs and forums on the web. I acquired quite a collection of baby books, both paperback and kindle editions, specialized in the double arrival. My best ever is the Twin Set by Christina Boyle and Cathleen Stahl, both mums of multiples, since it covers all stages of life with multiples, based on true experiences, at which I still get a glimpse randomly! Among my favourite books are: Raising-Twins by Shelly Vaziri FlaisDouble Time by Jane Roper and Emotionally Healthy Twins by Joan Friedman, which I am reading now.

In term of apps, I downloaded several, but I ended up following only the BabyCenter and the Babybump, both free of charge. I still use the BabyCenter app, to track the weekly baby's development milestones, get advices regarding milestones, baby stimulation, videos and medical consulting. All the content in this app is reviewed by a medical advisory board. 

There are plenty of blogs and forums on the web regarding pregnancy..I was consulting the www.topmommyblogs.com/, where I found references for blogs for twins and the www.tamba.org.uk.

4.Pure Almond Oil
I think that whether you get stretchmarks or not, has more to do with genetics rather than skin care, nevertheles, the hydratation during pregnancy is essential. I was trying not to use products that may not be safe to the growing baby, so I prefered to use only bio cosmetics. I slathered it up on my belly two times a day, and guess what? It worked miracles for me!

5. Prenatal Yoga

Since my pregnancy was considered rather risky, I started attending prenatal lessons (swimming pool & yoga) only after the 5th month, naturally after my doctor's concent. I also bought some dvds and I was performing some yoga exercises every morning to strengthen my lower belly, mid back and pelvic muscles, while it helped me to relax and exercise some breathing techniques. I personally loved Zoe Miku's dvd yoga with or without prior experience 


Τελευταία όλο για εγκυμοσύνες ακούω!Φίλες και γνωστές αναπαράγουν! Την προηγοϋμενη εβδομάδα με επισκέφτηκαν δύο φίλες μου που διανύουν τον πέμπτο και ένατο μήνα αντίστοιχα. Προφανώς τα περί εγκυμοσύνης μονοπώλησαν την συζήτηση μας..Ομολογώ ότι δεν μπορούσα να με θυμηθώ έγκυο, ωστόσο έδωσα τα 'φώτα' μου όσον αφορά κάποια πράγματα τα οποία χρησιμοποίησα κατα την διάρκεια της εγκυμοσύνης μου..Εδώ η λίστα!


1.Οικιακή συσκευή doppler εμβρύου 
Η κάθε εγκυμοσύνη είναι διαφορετική, και η κάθε μητέρα την αντιμετωπίζει με διαφορετικό τρόπο. Εγώ χρησιμοποίησα το Angels sound μέχρι να δώσουν οι μικρές το παρών, περίπου στην 20 εβδομάδα. Με καθυσήχαζε να ακούω τον χτύπο της καρδιάς τους όποτε το είχα ανάγκη. Για να λειτουργήσει σωστά είναι απαραίτητο ένα καλό τζελ και να βρεθεί το σωστό σημείο, μερικές φορές πετυχαίνει τον χτύπο της καρδιάς της μητέρας,αλλά είναι αναγνωρίσιμος, διότι είναι πιο αργός από αυτό του εμβρύου. Επ-ουδενί δεν αντικαθιστά τις απαραίτητες ιατρικές επισκέψεις και νοσοκομειακές εξετάσεις.

2. Μαξιλάρι εγκυμοσύνης
Η τεραστίων διαστάσεων κοιλιά μου με δυσκόλευε στον ύπνο ενώ ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια μου δεν ήταν αρκετό για να βολευτώ!Με το συγκεκριμένο μαξιλάρι κατάφερα να κοιμάμαι άνετα μέχρι και μερικές μέρες πριν γεννήσω-´Επειτα το χρησιμοποίησα για τον ταυτόχρονο θηλασμό των διδύμων.Το προτιμώ από τα κλασσικά μαξιλάρια θηλασμού διότι είναι μεγαλύτερο,αγκαλιάζει το σώμα και λειτουργεί ως στήριγμα μπράτσου και μέσης. Ακόμη και με τον καταραμένο γύψο καταφέρνω να κοιμηθώ χάρις αυτού!Βέβαια ο αντρας μου παραπονιέται ότι πιάνει πολύ χώρο στο κρεβάτι!;)

3.Βιβλία, forums, apps, blogs

Μόλις έμαθα ότι περίμενα δίδυμα έμεινα άφωνη..Διπλά συναισθήματα..Από την μια, τρελάθηκα από την χαρά μου από την άλλη αγχώθηκα..Τόσο για την εγκυμοσύνη όσο και για το πώς θα τα βγάλουμε πέρα μόνοι μας στα ξένα με δύο μωρά!Και έτσι ξεκίνησα να διαβάζω! Αγόρασα πολλά βιβλία εξειδικευμένα στις πολλαπλές εγκυμοσύνες. Το αγαπημένο μου είναι το Twin Set των Christina Boyle and Cathleen Stahl, γιατρών και μαμάδων διδύμων, το οποίο καλύπτει σε γενικές γραμμές όλα τα στάδια από την εγκυμοσύνη έως τον πρώτο χρόνο ζωής. Επίσης μου άρεσαν πολύ το Raising-Twins by Shelly Vaziri FlaisDouble Time by Jane Roper and το Emotionally Healthy Twins by Joan Friedman, το οποίο διαβάζω αυτόν τον καιρό.
Όσον αφορά της apps, κατέβασα πολλές, έπειτα από λίγο όμως χρησιμοποιούσα μόνο δύο για να παρακολουθώ τα στάδια εξέλιξης των εμβρύων, το ΒabyCenter και το babybump, και οι δύο δωρεάν. Ακόμη χρησιμοποιώ το BabyCenter για να παρακολουθώ την ανάπτυξη των μωρών σε εβδομαδιαία βάση, τα διάφορα ορόσιμα κυρίως για τον πρώτο χρόνο, ενώ προστρέχω συχνά στο site τους για διάφορες απορίες μου ή αμφιβολίες. Τα περιεχόμενα του τσεκάρονται από επιτροπή ιατρών. Υπάρχουν εκατομύρια blogs και forums σχετικά με την εγκυμοσύνη. Στο www.topmommyblogs.com/, βρήκα διάφορες αναφορές για blog διδύμων ενώ πολύ χρήσιμες πληροφορίες βρήκα στο www.tamba.org.uk όπου δίνεται η ευκαιρία επικοινωνίας μεταξύ των μελλοντικών μαμάδων μέσω chat.

4.Φυτικό έλαιο αμυγδάλου

Θεωρώ ότι οι ραγάδες έχουν μια ισχυρή κληρονομική βάση, και καμιά κρέμα στον κόσμο δεν μπορεί να τις εξαφανίσει. Ωστόσο, είναι σημαντικό να ενυδατώνεται το δέρμα στην διάρκεια της εγκυμοσύνης, ώστε να μειωθούν όσο το δυνατόν αυτά τα ενοχλητικά 'σημάδια'. Υπάρχουν πολλές κρέμες στο εμπόριο, οι οποίες είναι γεμάτες χημικά συστατικά, και για τις οποίες αμφιβάλω αν είναι πραγματικά αποτελεσματικές. Γενικά στην εγκυμοσύνη χρησιμοποιούσα αποκλειστικά φυτικά προϊόντα και καλλυντικά, διότι έρευνες έχουν αποδείξει ότι η απορροφηση επικύνδινων συστατικών κατά την εγκυμοσύνη επηρεάζει την υγεία του μωρού. Σε εμένα το έλαιο αμυγδάλου είχε άριστα αποτελέσματα! 

5.Yoga στην εγκυμοσύνη

Λόγω της επαπειλούμενης κύησης δεν μπορούσα να κάνω καμία άσκηση μέχρι και τον πέμπτο μήνα. Έπειτα με την συναίνεση του γυναικολόγου μου, ξεκίνησα μαθήματα yoga και γυμναστικής στην πισίνα ειδικά για εγκύους. Αγόρασα και dvd και έκανα ασκήσεις κάθε πρωί για μυϊκή και πυελική ενδυνάμωση, για αναπνοές και τεχνικές χαλάρωσης. Το αγαπημένο μου πρόγραμμα είναι αυτό της Ζοe Miku-

Εσεις?


1 comment:

  1. My pregnancy essentials were similar to yours: yoga for my soul and body, wheat germ oil with almond oil for my belly (my mummy remembered me every single day by sms to use it as she had plenty of marks) which worked a miracle for me too,
    a lot of water, fruits and vegetables. And my mom, endless source of information :-D

    ReplyDelete